Livet på en pinne

Är typ asless nu. Är så tråkigt att vara i sundsvall, man blir så less när allt är samma hela tiden. Och ja det kanske inte var så länge sedan jag var borta men det känns som evigheter sedan. 
 
Sen att vi fick aslite läxor och knappt några prov i ettan, nu har vi läxor och prov hela tiden. Blir så trött så lämnar alltid in i sista sek. 
 
Vi har fyllt vårat skåp på skolan med mat, eller ja vi har mackor och nutella sedan har jag lite festis och min mattebok där. Bra om man blir hungrig, kul om nån skulle göra inbrott. 
 
Hatar att blogga nu, bloggen är ful. Men jag kämpar på med den nya, så mkt så att den just nu är helt konstig. Men en dag blir jag klar. 
 
POK


» Julia

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!
Nått du alltid undrat? In på bloggen så kanske du kommer på nån fråga. Alla som frågar får en länk för 200+
DIREKT LÄNK:
http://lullzz.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment
Sorry om du inte gillar sånna här komentarer..
Kram!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: