Danny 26/7- 2011 söderhamn

Började dagen med en dusch. Fixade mig inte för jag skulle ändå se ut som en råtta när vi var framme haha. Möttes av mormor köpte chips sedan gick vi en svettig promenad hem till henne, fixade mig och försökte äta utan att spy. 17.15 gick vi hemifrån mormor tog oss 15 min att gå till östra berget. Satt och väntade en halvtimme på insläppet. Gick och ställde oss vid scenen längst fram! 17.55 var det bara 2 rader som stog och resten satt på några bänkar as långt bak när han började kom lite mer folk. Det var dött men maja och jag + några andra fans försökte göra det bästa av saken haha. Hatar när danny ska stå och glo på en i 100 år haha.

Efteråt såg vi en kö som inte tog sig frammåt så vi ställde oss i den och ja det var signering tur att jag tog med skivan haha.
D: heeej
J:heej :)
D: Åhh få se
J: eeh okej
D:(står och håller på med min sidecut)
D:vänta jag måste göra en sak (tar mitt huvud och jag ser att han tar en penna)*ritar en stjärna*
J:en stjärna!
D:Vääänta jag måste fylla i den
D: såå
D: vet du att en kille i (något band kommer inte ihåg) har en sån där stjärna där
J. haha okej
D:(står och pratar om den med några som sålde tröjor)
D: *tar min skivsak*
D: jag ska också ha en stjärna fast min är mer som en rosett som man kan sätta dit
J: haha okej
D: sådär
J: mimi hälsar :)
D: vart är hon?
J: i stockholm
D: har hon slutat gillat mig :'(
J: haha neee
sen fick maja sitt rix fm vipkort signerat
D: TACK TJEJER FÖR ATT NI KOM
vi gick på toa och köpte en dricka. Ställde oss utanför ett fönster och danny var på andra sidan fönstret haha. Han gjorde slängkyss till mig och maja och kastade morötter på andra fans, ägda dom blev. Sen började dom där som fick morötter på sig att kasta i dom igen, danny blev sur och gav mig och maja en blick att han var irreterad på dom och att dom var mesar. Sen stängde han fönstret sen kom en i bandet och slängde ut massa blomkål hahaha. Sen åkte danny iväg. Vi hittade dom i ett hotell, satte oss ute.
D: *står och vinkar med en hatt på sitt hotellrum*
J:*vinkar*
m: vad vinkar du åt?
J: haha danny
D: ska ni bara sitta där?
Vi: jaaa haha
dom kom ut vi sa bara hej sen kom lyxvan bilen där dom helt plötsligt satt i? Och jag var så blind så jag märkte inte det förnst jag kände nåon dra mitt ansikte, visade sig va danny som ville hålla på med sidecuten igen, nån är kär i den...
D: ååååh få känna
J: du skrämde mig
D: wooow
J: ahhaha asså
M:vad ska ni göra nu
D: ha fest för oss själva
M:haha kul
D: ja det finns ju inget att göra i den här staden, de vara bara nån orientering.
Vi: haha död stad
D: mm verkligen
J: de va ju as dött där uppe
D: visst var det sjukt trist
J: ja dom som satt ner skulle ha ställt sig
D: va?
J: dom som satt ner skulle ha ställt sig framför scenen
D: jaha ja det har du rätt i
D: ja jag funderar ju på att bara... (trodde han skulle säga lägga av) supa ner mig
vi: haha
D: jaha vart ska ni sova då
J: mormor :D
D: jahaa och vart bor mormor då
J: vid en kyrka *pekar*
D: eeh jag  har inte sett en kyrka tror jag
J: den ligger ditåt
D: nu ska jag SUPA
VI:ahahah
D:*h5 med oss*
M: vem har du fått armbandet av
D: m(något haha sen sa han lite mer som jag inte skriver) om ni vet vem det är
J: ja jag tror jag vet
D: nej men nu ska jag dra på fest (alla hade gått för länge sedan)
J: ta det lungt
D: det gör jag ju alltid (A)
J: haha visst
D: heeejdååå
Där nån stans mobbade han mig för min dialekt också. Vi gick hem till mormor och åt chips och jag luktade på min tröja som luktade danny så gott. Somnade glada och båda drömde om dagen haha.
2 fula tjejer på tåget hem. Nej jag är inte handikappad skulle slicka på maja eller ja nästan men hon knäppte innan :(
Ska till linköping i augusti. Och neråt i landet till veckan. Trodde att sommaren skulle va sämst men nu i slutet kommer allt roligt. Och sjukt att om en månad har jag gått i skolan typ en vecka.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: