Dag 01 - en bild tagen nyligen på dig och 15 intressanta fakta om dig själv

image description'

 

*Jag är typ galen i EMD haha, har träffat dom över 30 gånger ialafall och ångrar inget!

*Jag älskar att vara ensam men ändå inte.

*Jag har gjort riktigt galna saker, saker jag inte tänker skriva här.

*Jag älskar skolan.

*Samlar på tuggummipåsar har snart 1000 st.

*Jag älskar att baka och laga mat, är jag ensam hemma kan jag göra värsta lyxmaten.

*Älskar saker som luktar gott typ parfymer.

*Jag älskar lättdryck men inte saft.

*Jag är duktig på att spara pengar.

*Jag sminkar mig typ aldirg, bara när det är party. Är för lat för det.

*Att sova är det bästa som finns.

*Är jag sur så lyssnar jag på musik, eller så bryr jag mig inte om personen jag är sur på och då går det över snabbt.

*Jag pratar inte med någon från min gamla klass förutom amanda och maja.

*Jag plattar håret varje dag.

*Är kär i filtar!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: