try believe you miss me, if i go

Hello. Mådde sämst igår, så jag åt ananas och kollade på true blood typ hela kvällen. Imorse så mådde jag lika dåligt, strressade till skolan där vi fick en fotouppgit som vi skulle göra, så vi gjorde den. Redigerade osv sedan så hade vi engelska nationella muntliga, gick inte sådär jättebra men borde få E iallafall. Tog bussen till bergsåker och köpte glass sen till skolan igen för att ha tea party! Drack en klunk te sen åkte vi hem.
Mådde bättre när jag kom in men tror jag har feber eller något nu men fryser som en gris och är täpt i nosen. Imorgon ska jag ta en spruta sen ha typ en lekton sedan hem och efter det så blire Titanic med amada och saknade maja. Kommer bli asbra! Eftersom att den är i 3D och ja.
Nu ska jag snart ta en alvedon sedan duscha och kanske se ett avsnitt true blood måste se mkt nu så att jag hinner ikapp tills säsong 5 börjar.
POK
En bild från idag


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: