What have I done?

Kära vänner. Igår så bakade jag först cake pops, och för er som inte vet så äre typ muffins blandat med philadelphiaost som man rullar till bollar och sätter på en pinne sedan doppar man dom i choklad och strössel. Finns typ 1000 olika variationer. I mina så hade jag chokladmuffins med marshmallows och lite vit choklad och några oreokakor för att det inte skulle bli så mjukt. Jag doppade vissa i vit choklad och vissa i mjölkchoklad. Blev riktigt gott även fast att dom inte blev så fina. 


Sedan så åkte mamma och jag till birsta, köpte det dyra 50mm objektivet. Och är helt kär i det! Har dock inte varit ute och fotat med det bara inne. Och eftersom att den har så låg blä ndare så äre bra om det är mörkt. Det är ett portättobjektiv så det blir kort särpedjup på bakgruden (bokeh)!



Kanske inte dom bästa bilderna men ville bara visa hur det blev!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: