24 sanningar om moi

1. Jag älskar att baka, men äter typ inget av det jag bakar. 
2. Mina vänner e bäst, men är typ aldrig med dom haha.
3. Älskar EMD mest av allt, skojar ej.
4. Älskar storstäder, skulle dö om jag bodde på landet
5. Älskar söta djur, om jag ser någon bild så sparar jag den och sedan sitter jag och glor på den då jag har tråkigt
6. Saknar Ida och Rex
7. Förlåter folk alldeles för lätt 
8. Älskar filtar, har typ 10 st. 
9. Skrattar när något är hemskt
10. Hatar broar, dock så har det blivit bättre nu
11. Älskar tvserier, och när jag hittat något bra så kan jag se om den flera gånger
12. Är nästan aldrig seriös
13. Skämmer typ alltid ut mig
14. Har fobi mot spindlar fötter och äckliga lukter
15. Är sämst att förklara saker, slutar alltid med att jag säger och ja 
16. iste är mitt liv
17. Älskar att resa men gör det för sällan!
18. Ska snart köpa min älskade kamera, är dock rädd att den ska va krånglig och stor osv
19. Hatar att träffa nya människor, tror alltid att dom hatar mig.
20. Har varit värsta pluggisen sen nån gång i 7an så blev jag less, sen dess har jag varit less.
21. Dock så älskar jag min linje och klass nu!
22. Vill bli 18
23. Älskar sommaren, hatar dom andra årstiderna så tänker flytta till ett varmt land!
24. Är något med usa jag älskar, så mm vill dit!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: