Im alive

Sitter på min otroligt sköna (osköna) säng här i stockholm. Bor i en lägenhet som är full med saker. Har varit ute på en massa äventyr! OCh även shoppat lite, har dock inte gått i stan så mycket vilket jag hoppas på att vi ska. Har inget internet så sitter nu med mobilens internet för jag kännde för att skriva något. Och min blogg.se app fungerar fortfarande inte, blir seriöst arg på blogg.se snart. För om appen hade fungerat hade jag bloggat en massa om vad jag gjort men nu blir det inte lika roligt. 
 
Har haft soligt hela veckan så har bara gått runt i shorts (och en tröja såklart) Har läst på fb att det regnade osv i Sundsvall haha. 
 
Mamma glömde sin ena väska på tbanan när vi kom hit haha. Men nu så har dom hittat den och hon är och hämtar den! Själv väntar jag på att mitt hår ska torka, finns ju ingen hårtork! 
 
Kommer hem på söndag! Men vill stanna kvar här forever. 
 
POK
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: