ITS SUMMER

Hello lovers! Idag så har jag städat rummet, sen så hann jag typ bara sätta mig vid datorn så ringde mamma och frågade om jag ville spela badminton i det fina vädret. Några minuter seanre kom hon, vi spelade i över en timme med ganska många istepauser. Kul att sommaren kommer nu när lovet nästan är över! När mamma åkte så kom pappa hem, följde med han och slängde lite sopor. Nu väntar jag på att vi ska handla. 
 
Har värsta mkt inspration till en massa roliga saker men har dock ingen ork. Så vi får se om jag en vacker dag orkar ta tag i allt. Eller så kommer det i slutet av månaden när jag ska köpa en ny kamera, har äntligen hittat en som jag gillar. Dock så kommer jag bli en fattiglapp men det äre värt! 
 
POK
 

(har btw inga biler att bjuda på, så inläggen blir bildlösa! Svintråkigt men måste hitta lite ork först)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: