Livet

Var uppe med tuppen imorse, okej nästan! Vaknade halv 8, åkte till vårdcentralen och kollade ett födelsedagsmärke sen till måns (som jag är kattvakt åt) och gav han mat och släppte ut han. Åkte hem och såg ett pllavsnitt, är så bra så ser säsong 2 igen bara för att kanske klura ut vem A är. Mitt liv går typ ut på det, att ta reda på vem A är. Somnade i 3 timmar och vaknade för en timme sedan, åt frullerulle. Mamma sa att det var varmt så hon ville åka och sola, vi får väll se hur det blir med det. 
 
Ska testa locka håret med, om det blir bra så lägger jag in en bild! Såh bilder på folks hår när dom hade dipdye och det var asfint så vill testa jag med. Dock så tycker jag inte att jag passar i mitt krullhår jag egentligen har, därför så plattar jag det hehe. 
 
POK


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: