Nörd

Hello lovers! Idag var en händelserik dag i mitt liv! Satt på studsmattan och läste ca halva dagen, bytte om och fixade mig sedan så åkte vi till skatan (typ ett litet ställe med stugor osv) och åt! Tog en sallad med lax, såg ut som att dom hade gått till skogen och hällt i en hög md buskar och råkat fått med lite lingon! Men den var god, doch hade jag skippat lingonen och ruccolan. På hemvägen så åkte vi in till Björn (också ett litet ställe med stugor, sjuka namn!) Var en stuga som var värd 9 miljoner, fett snygg med! Åkte vidare och då kom pappa på att vi kunde hälsa på Rex när vi ändå var ute och åkte. Visste inte hur jag skulle reagera men följde ändå med ut eftersom att jag skulle ångra mig om jag satt kvar i bilen. (Och för er som inte fattar så hade vi 2 hundar, en av dom var rex och ja vi lämnade bort båda pga tidsbrist. Doch så var han min bästa vän) När vi kom till ytterdörren så började han skälla, hon som har han hade undrat vad som hade hänt haha. Men han blev glad och sprang runt på gården typ tusen varv. Börjde mig ner för att klappa han och fick fetaste kyssen i hela fejset, lillrexen. Sen när vi skulle åka så kunde jag inte säga hejdå, fick hålla mig för att inte börja gråta. Och Rex trodde att han skulle få följa med oss hem igen så han gick med oss till bilen och hoppade tom in (aldrig hänt innan). Åkte till sanna och åt tårta eftersom att erik fyller år. Kom nyss hem och ska vänta på att senaste pllavsnittet ska komma. 
 
POK


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: