Over

Och nu är även mitt sommarlov över! Imorgon ska jag till skolan igen efter ett par grymma veckor. Har ändå hunnit gjort sjukt mycket i sommar! Började lovet med att åka till Stockholm med toe för att gå på rix fm festival, och chilla lite. Sedan så var jag hemma ett tag. Fick tag i 2 biljetter till GF och var även på gratisdagen när det var rix fm och såg bästaste Ed<3 Åkte till göteborg med pappa och var där i lite mindre än en vecka, träffade bästis<3 och åt en massa räkor haha. Packade ihop och bytte bil för att åka mot borre. Hängde där i en vecka, var på ullared, var på bio i göteborg, och träffade bästis igen! Åkte ner till höganäs över en natt, osv! Var hemma i en vecka sedan åkte vi till Stockholm i en vecka, dock så var jag typ dödssjuk så fick inte så mycket sömn så var dödstrött hela tiden! Hade det dock asroligt med en massa mat och shopping. Kom hem och har varit hemma sen dess och tagit det lungt, har fortfarande hosta från min förkylning! Sen avslutade jag lovet med att färga rosa dip dye, ha ett pllmaraton med mina friendz och det bästa, köpte min älskade kamera! 
 
Grattis till alla som läste! 
 
POK
 


» claralarsson

fina bilder!! :D
alt bra med dej? :)

Svar: Tack så mycket :) Ja själv då?
Sara None

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: