No air no air no air

Halloj!
Först vill jag klaga på att ni inte kommenterar (och nej amanda och tå ni behöver inte kommentera bara för att haha) och ja jag vet att det är fler än dom som läser så ja!
Sen så fotade jag Amanda i studion på alla hjärtans dag! Blev bra bilder. Fick en cupcke, en chokladask och 100 kr i present. Sen så har jag försökt plugga till historiaprovet men det har ju gått bra. Har gått en massa promenader och försökt sluta äta potatis, men det är svårt då det är i en mat och inte går att ta bort.
Inatt ska jag och Amanda dygna, vi ska plugga, se glee osv, SKA KLARA PROVET! Måste även redigera en bild tills imorgon, då vi har en stor redovisning + fika. Älskar skolan, älskar också att alla går runt med skrotdatorer medans vi har macbook pro hahhaa!
En bild till min redovisning!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: