One love, one heart

Jahapp mina vänner, vaknade och såg att Withney Houston hade dött. Klev upp och gjorde mig klar, åkte till sidsjön med Elin och Linnea och gick ett varv. NU ska jag sluta lata mig och röra mig istället för i sommar ska min dubbelhaka och fettomage vara borta! Sen så köpte pappa ett par nya skor åt mig igår så jag va puckad och gick med dom runt sidjsön så nu har jag fetaste skvasåren. Aja har hunnit att städa med. Är helt slut men ja sånt är livet.
Skakar typ hela tiden också, vet inte varöfr men tror det är att jag inte äter så mkt socker längre, eller ja jag hoppas att det är så! Läskigt är det iallafall. Är as sugen på godis och chips och trocadero men får inte fuska nu!
Ska även få ordning på mitt rum, har en hylla mitt på golvet och ja mitt rum är inte så stort så det är ganska jobbigt. Men det kommmer bli sjukt bra när allt är klart. Bara jag kan ha sängen som jag vill utan att det ser konstigt ut.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: