Red solo cup

Sitter här och lyssnar på red solo cup. Tå och jag har bestämt att vi ska lära oss den ahha. Såg även det nya Gleeavsnittet och det känns jobbigt att det är en vecka kvar tills nästa.
Såg en film förut med mamma, den var konstig. Varför hyr vi jämt konstiga filmer? Aja det var en sak som var hemsk också skrattade jag, för jag skrattar jämt åt saker man inte borde skratta åt. Men har alltid gjort så för att inte gråta.
Nästa vecka får vi som sagt kanske macdatorerna, ska fota Amanda i studion! (inte sedin) Alla hjärtans dag avsnitt i Glee. Det enda dåliga är omprov i historia. Måste verkligen plugga till det! MEN VEM BRYR SIG OM 1800-TALET?
Nu ska jag fortsätta lyssna vidare. Sova tidigt ska jag också är sjukt trött!
Cooling i somras!


» Cory Monteith

Hello I'm Cory stop stalking me please.. I don't like when peoples stalk me. Peace

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: