When i see your face

Okej kära vänner ska börja blogga som vanligt igen, men bara då jag har något vettigt att blogga om. Vill inte ha en sån där tråkig blogg igen. Designen ska ändras den men nån gång, gjorde den här för att jag var less på den andra.
Dagen har varit bra, har köpte första säsongen av Glee även fast att jag har sett alla avsnitt men det är så bra så jag var tvungen. Åkte hem och såg på Glee 3D concert, den var bra men det var synd att dom inte tog med alla låtar, typ när kurt dansar till single ladies eller push it haha. Men det finns ju på Google.
La in massa låtar från säsong 3 på iphonen eftersom att jag nyss såg klart alla avsitt som finns än. Och nu konventerar jag 3d concert, ska lägga in den på iphonen.
Har ett historiprov på onsdag men känns som att Glee är vikigare. Och ja att baka kakor, har bakat 2 gånger på 3 dagar.
Vi har fått kontrakten till våra macbookdatorer nu, är inte lika peppad som alla andra eftersom att jag redan har en men ja jag ska ändå ta en, liksom bättre med en gammal för typ 3000 sen än en ny för typ 10 000.
Så nu fick ni veta lite ur mitt viktiga liv!
POK
OMG
YE


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: