1 juni!

Idag (igår klockan är ju 00.06) så blev det ju första juni! Äntligen haha. Kommer ha en sjukt bra sommar om allt blir som planerat. 

Var ju ledig idag, låg i sängen och såg true blood tills klockan var halv 2. Duschade och packade sedan åkte jag till pappa. Hjälpte han att städa ur den gamla bilen och sedan hämteade vi emma och åkte och handlade, åt på donken sedan hem igen. Lite senare på kvällen så gick Emma och jag ut och skejtade men vi sög sönder så vi gick in haha. 


Och nu (2a juni) så fyller fulisen år så då blir det party! Emma slängde ut mig och pappa så vi ska ut på äventyr. Men först så ska jag sova haha. 

POK


Är så sjukt rolig haha!


» Anonym

Sv: Jag med, allt bra idag? :)

» Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

» Ida s värld

Skulle du vilja vara med i min mobilskalstävling?

Direktlänk;

http://idaworld.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-ett-mobil-skal-fran-supplyse.html

Sorry om du inte gillar sånna här kommentarer :(

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag/kväll

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: