Blev rädd av PLL...

Hur bor du: I en lägenhet med mamma och hus med pappa
Brukar du komma i tid: Ja jag stressar alltid sönder om jag inte är i tid så ja jag är nästan alltid i tid!
Hur lång är du: vet ej men inte längre än 1.70
Kan du laga mat: Ja faktiskt :)
Vad jobbar du med/pluggar du: estetfoto
Vad har du på dig just nu: leggings, tröja, jeansväst 
Har du någon fobi: för många!
Hade du en bra kväll igår: ja jag kollade på PLL så ja
Vilket är ditt senaste inköp: en plopp till iphonen
Din favoritdryck på morgonen: apelsinjuice eller iste

Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Vad hade du sönder senast: helgen var kaoz, men gjorde en form blå + blåa fläckar på bordet
Vem snackade du med senast: dadydj
Varm favoritdricka: iste!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: sen jag började bli nyttig (haha på det) vatten eller iste/smultrondryck
Alkoholhaltig favoritdricka: cider 
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte, är snäll
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara dryg, ljuga, eller ja jag kan bli irreterad på det mesta

Någon jag stör mig på: Emma 
Intressen: se på tvserier (geeeeek) va med mina friends, baka, fota osv
senaste person du kramade: maja
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: mjölk haha
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: JAAA jag blir ju 18 :D
Är du sugen på något nu: iste haha

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: usch på kaffe, 0
Använder du hudkräm: bodybutter, ohja
Attraheras du av män med skägg: skägg?
Micro-pop eller poppa själv: Popcornmaskin <3
Brukar du baka: Jaaaa 
Röstade du i det senaste valet: no
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej
Vilken låt lyssnade du senast på: hmmm kommer inte ihåg
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja ida haha
Vad tycker du är äckligt: typ allt! Kan få något mesigt att bli äckligt haha tänker nog för mkt

Har du pengar på mobilen: abonemang så jag har alltid pengar 
Vilken svordom använder du mest? vet ej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? ojoj måste ställa den men halv 11
Var köper du dina matvaror ifrån? mamma och pappa köper min mat, men hemköp och ica i stan om jag köper
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Går foto så ja jag tar bilden 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa ifrån sverige tror jag
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? tror det
När var senast någon stötte på dig? vet ej haha
Vad åt du till middag senast? pappas hemgjorda gryta med ris haha
Kan du vissla? hahah ja

Tittade du på tecknat när du var liten? att jag gjorde
Äger du några popband t-shirts? Aah
När flög du senast? Hem från cypern
Pratar du några andra språk? engelska och lite spanska
Har du gråtit offentligt? Kan hända
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? kanske en liten tatuering 
Vad har du med dig in på bion? vror på vad jag e sugen på
Vad har du för väder? vet inte riktigt, dock ingen wooow sommar
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? går fortfarande, men foto helt klart!
När sov du senast på golvet? hemma hos tå haha

Vilken är din favorit drink? vet ej brukar inte dricka drinkar
Gillar du din boendesituation? hos pappa - ja hos mamma - nej
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hahah inte trubbel men ja
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 ÄNTLIGEN
Tror du på liv på andra planeter? nej inte än
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? det hade kunnat varit sämre
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? vet inte är sjukt höjdrädd 
Tycker du om att krama folk? yes
Äger du en digitalkamera? Ah men den e trasig tror jag

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Får alltid höra något nytt ahha men typ Nina Dobrev
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Om kyckling räknas så ja!
Är du mörkrädd? ibland
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar och läppsyl 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: