Fredag

I fredags så åkte jag in till skolan och åt glass, sedan gick jag och mina friends till aulan för att det skulle vara nån sak där, kollade lite på det sedan åkte vi hem. Chillade och sedan packade jag ihop lite. Amanda ville skejta så jag hämtade min skatetboard = gick ca 6 km. Sen kom toe med hennes skatetboard. Amanda hade ingen skjuts hem så toe och jag gick ut och skejtade utan henne. Åkte till kullarna och satte oss på en kulle, lyssnade på musik sedan blev det galnare och galnare så tillslut ropade ett par killar från gångvägen några meter bort att vi skulle söka vård. Vi somnade någon gång vid 12 tror jag. 




» MADDISENJ

KOllar du kvällens fotboll?

» ELIN CECILIA

bloglovinbyte? :)

» Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en toppen tisdag! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: