Lördag

Vkanade halv 7. Vid halv 9 så kom vi äntligen iväg till stockholm (sjukt seg pappa). Stannade och åt frullerulle som var äcklig.
Vid 2 var vi i stockholm.


Tog hundra år innan ja och tå äntligen kunde ta oss in till the city (vi bodde i ängby) Köpte oss en massa biljetter. Gick runt på stan till sex tror jag då åkte vi till söder (sjukt lata som inte orkade gå) gick runt där ett tag och hittade äntligen en gina som hade amandas ring. Gick till gamla stan och fotade lite sedan till åhlens city för att ta reda på när lady gagas parfym skulle komma.


Då ringde pappa och bad oss komma till stockholms finaste hotell (skojar inte) alla där inne hade klänningar som var svindyra och alla var finklädda förutom jag och tå. Pappa och sanna hade sett en kändis som dom ville komma på vem det var men jag lyckads inte se ansiktet, hon och en kille satt och skålade och höll på haha. Efter miljoner med blickar så gick vi äntligen, letade ett ställe att äta på och kom tillslut till kungshallen. Fick maten, åt lite sedan blev jag asmätt så blev inte så mycket mat för mig. Hade inte så många biljetter kvar (trodde vi) så pappa fick köpa en åt mig. Tog tbanan hem. Gick och duschade sedan hämtade vi våra kameror och stack till stranden och fotade lite. När vi kom in igen så åt vi lite godis och chillade!

POK

 

 



» Cornelia

Vad härligt! Mycket fina bilder :) Ska till stockholm imorgon! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: