Moviestar

Har kommit hem för ett tag sedan. Och som jag har skrivit så var jag och Toe på filminspelning idag. Vi kom dit klockan 12 sedan satt vi och chillade tills ett då allt skulle ha börjat, men mediamänniskor är så sega, så klockan ett fick vi fika. Efter typ en timme så körde vi igång. Fick en plats bakom huvudkaraktärens mamma! Sedan rullade det på, hade inspelning och paus flera gånger. Hoppas på att man ser oss haha. Vi fick mat väldigt sent plus att den var äcklig. En macka fylld med en massa saker. Tog bussen till navet sedan fick jag skjuts hem!


Hon från Låten den rätte komma in är ju en av huvudkaraktärerna (hennes mamma som jag satt bakom). Hon var iallafall där och gick runt med en morgonrock. Trodde att jag skulle skita på mig haha!

Filmen ska iallafall ha premiär i stockholm på filmfestivalen (?) i november. 

Nu ska jag vila min stackars kropp haha.

POK



Dom här har man sett hela dagen haha! -När kommer den?


» Madeleine - I always do it my way!♥

Hejsan, haft en bra start på veckan? :D

» Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en toppen tisdag! :D

» Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Nice! Jarrå det har jag haft :)

» Anneli

Allt bra?:D

» Sosweetie

Hej!

Just nu har vi veckans sosweetie på våran blogg :)

Det är som veckans blogg.

Anmäl dig och du har chansen att vinna en länk i sdiomenyn i en vecka.

Hoppas du vill vara med :D

Direktlänk:

http://sosweetie.blogg.se/2012/june/veckans-sosweetie.html#comment

» Anonym

JAMEN TJENARE! :D

Jag har en blogg, som du nog förstått som heter http://cocoz.blogg.se!



Där skriver jag först och främst om mitt lite... ähum VÄÄÄÄLDIGT normala liv... host host

Men också om webbdesign, photoshop, knas, tävlingar, kompisar, mode, foto, trender och... öhh grisar! ;)



Jag har en webbshow som heter "COCOZ WORLD- my webbshow" där jag lägger ut lite halvt galna videor! Bl.a "Gunnelis Dagbok", vanliga videobloggar, "dagar" och en massa annat skumt! ^^



Det skulle vara så sjukt roligt om du ville besöka min blogg, och jag kan näästaaan lova att du kommer tycka om den! :D



//Saga ThE bIgGeSt AwEsOmE bLoG- http://cocoz.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: