Mums

Klev upp vid nio sedan tog jag bussen till stan. Gick på New yorker sen tog vi bussen till Birsta. Köpte lite saker och en grill, kex och choklad tills imorgon då vi ska göra smores. Tog bussen till stan igen och köpte min älskade jeansväst! Tog bussen hem och åt lite. Har nyss testat nagellacken, det som gör nagellacken matta var coolt, det dåliga var att det inte funkade på nagellack med glitter. 

Sitter och väntar på att mami ska komma hem så att jag får lite food, äter är det enda jag gör! 

Fyller år imorgon, mamma skulle komma in och sjunga innan hon åkte till jobbet, kommer dö! Sedan åker jag till papi och på kvällen ska jag och mina friendzz göra smores. På lördag kommer väll farmor och farfar och firar moi. 

Känns som att jag ska till skolan imorgon, det här året har gått så fort så min hjärna har inte fattat att det är lov än. 



» Bella Davis - MODELL BLOGG

Jasså vad kul grattis grattis då :)
Hoppas du får en toppen dag !
Har du haft en bra dag Ida? Kram :)

» Helen

Tror nog det där kommer bli hur gott som helst imorgon :D

Svar: Hihi ja det hoppas jag! :)
Sara None

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: