PLL

Nyss sett klart säsong 2 av PLL och första avsnittet på säsong 3. Är typ asrädd, kan inte sova! Blir ju bara värre och värre. Måste sluta kolla på kvällen.
 
Åkte till Sidsjön med Ida, Amanda och Max idag. Skulle bada men det var läskigt och vi var rädda för blodiglar så det var bara ida som badade eller ja Max fick sig ett dopp han med haha. Åkte hem sedan plockade mamma upp mig och vi köpte lite mat. Kom hem och hann se ett avsnitt PLL sedan åkte jag och pappa och åt. Övningskörde till Birsta sedan hem, var sämst och okoncentrerad. Men det var första gången jag körde den där bilen så ja. Sen har jag bara kollat på PLL. 
 
Nu måste jag göra något annat så att jag slutar vara rädd haha. 
 
Bilder kommer imorgon!
 
POK
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: