S t r e s s a d

Var så stressad över ett par saker idag så jag höll på att spy 2 gånger, inte så bra. Nu mår jag bättre och sakerna har löst sig. Var ledig idag med, vi skulle kolla på guldtrofen men orkade inte. Kvart över två så åkte jag till stan för att möta tå, kollade när hälften sprang ut sedan gick vi till stan, chillade tills alla hade klivit på lastbilarna då kollade vi lite sedan åkte vi hem. 

Sjukt att det är jag om två år! Tiden går så fort, ibland lite för fort. 

POK



Har börjat satt upp håret så att jag inte ska behöva platta det varje dag, syns inte så bra på bilden men har en fläta!


» MADDISENJ

usch för att vara så stressad :(

» Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en awesome fredag! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: