Sniglar

Det är ju fullt med sniglar in stockholm, så vi försökte fota några. Var det äckligaste jag fotat. 


Hade bara med mig mitt 50mm så det blev kort skärpedjup på dom här fulisarna.


» Beckaburger :)

Haha uh >.< Min brorsa hade sniglar som husdjur förut...

» Elinore

Sniglar är lite små creepy, men hör sommaren till :D

Fascinerande tycker jag hur dom orkar bära runt på husen! ^^



Ha en fortsatt bra dag

» Bella Davis - MODELL BLOGG

Hej där:) allt bra med dig? kolla gärna in mitt senaste inlägg och skriv vad du tycker om kläderna som jag beställt från 5 Preview (super bra webbshop) Kramis

» william

fina bilder:3

» Helen

ja tycker dom ser så äcklga ut :P



Lust att göra ett bloglovin byte? :)

» Sara

Äckliga, men sjukt duktig du är på att fota! :) Å fin blogg också!

Kolla gärna in min :)

» † emelie strömberg ~ 15 år 6 beroende av motorsport

Du är så sjukt duktig på att fota, har vart en fan ett tag nu :)



insåg precis att min sommar kommer bli fullproppad! Hur ser din sommar ut? några speciella planer?:)

» Astrid :)

Haha sniglar, usch! :) Vad har du gjort idag?

» Lovisa

Men usch för sniglar. Eloge dock för fina bilde!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: