Sommarlov

Nu är det äntligen sommarlov, fast vi har varit ledig några dagar nu så det känns redan som att jag har fått lov! Skönt, i sommar ska jag bara chilla, baka, vara med mina vänner och resa lite. Känns skönt att inte ha något sommarjobb att gå till. 

Ska snart städa lite och packa, vi skulle ju ha åkt till stockhom ikväll men pappa orkade inte så vi ska åka imorgon skittidigt! Lite senare kommer Toe och sover här, niceprice! 

Eftersom att min bloggapp fortfarande inte fungerar så kommer jag inte blogga förnst på måndag. Men följ mig på instagram för där lägger jag upp mycket bilder! 

POK


Lilla idag som är med mamma och hämtar mormor, hon ska också få åka iväg lite haha.


» Lina

Jätte fin blogg, är det du som gjort designen ?! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: