Söndag - Danny rix fm kungsträdgården

Vaknade 07.04 och hade panik över vad klockan var. Får alltid så när det är något roligt jag ska göra. Somnade om och vaknade klockan åtta. Gick och köpte bröd sedan fixade vi oss. Drog in till tcentralen vid 9. Kom fram till kungsträdgården halv 11. Chillade där tills dom började bygga staketet runt scenen. Stog på samma ställe från ett tills det slutade. Blev sjukt varmt.

Först ut var agnes, hon är tråkig tycker jag. På genrepet så stog hon med ryggen mot den lilla publiken man ba ok. Sedan var det Erik Hassle, han gjorde ett sånt där "bra" tecken till mig och toe haha. James Morrison var asbra. Hans något stog och glodde på mig på genrepet asläskigt haha. DBA var väll ok, sjukt jobbigt att skrika sådär haha. Sons of midnight var också bra, han som sjunger hoppade upp vid mig och toe, alla puttade så min hand fastnade i hans mage haha. Sedan efter så stog dom bakom scenen och kollade på oss hehe. Moa Lignell var helt ok, hon kollade på oss typ hela tiden. Lite då och då så var det några som sjöng, bla dannys ena dansare alvaro, han stog och pekade på mig och tå när han sjöng haha.

Sen var det äntligen dags för dannyboy, lite efter att han kom ut fick han syn på mig och log värsta leendet. Stog och hoppade och sjöng. Slog i knät i staketet så det blev blått, kunde knappt andas haha. Sen ville vi dra för att försöka säga hello till han och eftersom att vi var längst fram så var det omöjligt att ta sig därifrån så vi frågade en vakt hur vi skulle göra, slutade med att dom drog upp först mig, fastnade med knävecket så jag fick ett brännmärke där, har ont i armarna för dom tog i så mkt ahha. Sedan kom tå. Alla stirrade på oss istället för dom på scenen för dom trodde att vi hade gjort något. Lyckades se Danny men det var tusen andra där så vi drog istället. 

Nu sitter jag hemma i Sundsvall, har ont i hela kroppen, har en konstig röst men lätt värt det haha. 




» ELIN CECILIA

följer dig nu, din tur!

» † ELIN CECILIA

nice :)

» frida

Måste bara säga, galet snygg header och tjej! :D

take care!

» MADDISENJ

kul med rix fm festival

» Helen

Jag vart nummer 6 :) Säg till när du lagt till mig :)

» yasmine modell mamma och fru

allt bra ikväll?

Bloglovinbyte?

tipsar just nu om en kläd sida på min blogg

KRAAAM

» Bella Davis - MODELL BLOGG

hej på dig :) det låter inte fel! vad ska du hitta på för kul imorgon då? några planer? kramis

» Evelina -hundvardag

Har du hund? Då måste du kolla in vår blogg för vi lottar ut en FEET GOODIEBAG till dig och din hund! :D

» yasmine modell mamma och fru

följer dig nu blev nr 7

så lägg till mig också

kraaam

» yasmine modell mamma och fru

kanon görs nå annat kul hos dig? kram

» ping lowhngren

oh jag var oxkså där! :DD

» yasmine modell mamma och fru

ne inte mkt hehe kram

» † emelie strömberg ~ 15 år & beroende av motorsport

sv: åh det låter bra härligt det med!:)

» ping lowhngren

jaoo fast det var typ 1000 pers så inte så konstigt xd

» ping lowhngren

haha nej va roligt men det gick bra sen då? :)

» ping lowhngren

hihi så bra^^

» Astrid :)

Sv: Jag har fixat massa i mitt rum och nu på kvällen drog jag och badade med en kompis.. första doppet för i år - hehe :)

» Astrid :)

Sv: Jo.. det var jättekallt :S haha :)

» Astrid :)

Sv: :3

» Bella Davis - MODELL BLOGG

samma här :) allt bra med dig idag då :)? kramar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: