Home

Äntligen hemma. Det var skönt att komma bort ett tag men eftersom att man måste gå i typ 20 min för att komma till stan och 30 min för att komma till tåget så har jag gått typ en timme varje dag, ganska jobbigt! I tisdags så gjorde vi inte så mycket, såg på tv och slappade. I onsdags så kom min mammas kusin och mammas moster, då gjorde jag en skoluppgift. Sen så gick vi ner på stan och köpte lite mat och kollade runt. Åt mat och sedan chips. (ja jag har slutat med min potatisdiet, sockersuget är typ borta och dricka,potoatis, chips osv är inte lika gott längre men ja man kan äta lite höhö) Igår så åkte vi till gävle, tänkte shoppa en massa, slutade med att jag kom hem till mormor med en earcuff och godis haha. Men det var kul att komma bort från birsta och stan. Åkte hem och åt sen så såg jag när Danny var med i Adam live, usch vad jag saknar han!
Åkte hem med 14.40 tåget, såg på glee the concert typ hela vägen. Så det var inte så segt att åka.
När jag kom hem duschade jag sen så åkte jag till papi, har nyss ätit och nu åller jag på att uppdatera sims!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: