Home

Har nyss kommit hem. Igår kom min vän Toe på att vi skulle ha redovisning på fotolektionen så vi hade hål från halv 11 till två ungifär. Vi gick först på stan och köpte presenter, en till mamma och en till Emma sedan till foto, vi blev hungriga så vi gick och köpte en pizza och delade på den. Fotolärarna är så sega så halv tre började våran redovisning, gick väll helt ok. Tyckte inte att min bild blev den bästa (Den där på toe som jag har klipp in min själv på hehe) också fikade vi en massa! Det är det bästa med våra rdovisningar, alltid fika. 


Är ju ledig imorgon så nu börjar min helg! Fett skönt jao. 

POK


sarywenner@instagram

Jag och Tå fick äran att blanda saften, våran lärare tyckte att vi hade använt för mycket men den blev ju asbra!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: