Home

Efter skolan så åkte jag hem och väntade på att pappa skulle hämta mig. Åkte till farmor och farfar där även min faster var. Åt smörgåstårta och tårta. Min faster bad mig även att sola för hon tyckte att jag såg blek ut haha. Övningskörde hem och nu har jag ont i arslet haha, men det gick bra!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se VD är sjukt trött, tror att det måste vara av pollen! 





» ▲ L I N D A

sv: lyssnar på musik och svarar på kommentarer :D vad händer sen?

» felicia - fotokobran

sv; om du kommer ihåg vaddå? :)

» ▲ L I N D A

sv: sova :d va händer imon?

» CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

SV; tack sötis :) haft en bra dag?

» felicia - fotokobran

svM thihi, jaha! :D

» Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en superfin tisdag! :D

» ▲ L I N D A

sv: gud vad härligt! själv börjar jag 8.20 och slutar 14.10.. :(

allt bra idag?

» Emilia brunett på fazhionsneakers♥

Hej vilken najjjjs blogg! Headern är ju typ asgryyyyym:) Aja hoppas du får en jättebra dag, Kram♥

» Emilia brunett på fazhionsneakers♥

sv: Tack så mycket:) Kram Kram♥

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: