Scary

Var och skejtade efte skolan sedan åkte jag hem, gjorde mat sen skulle jag ta ut ida, men hon måste sitta i bur så att vi inte får valpisar och rex får panik om han sitter i bur, men ja då jag nästan hade bärt ut henne så kom rex ut så jag bärde in han då bet ha mig i armen sedan blev han ett monster. Lyckades stänga in han men vågade inte gå in förnst efter 20 min då jag ringde pappa och började gråta för jag var så rädd haha. 

Har börjat på filmen, eller ja jag är nästan klar ska fixa med lite effekter och lägga in musik sen så!


POK


Har även på mig mitt nya linne! Men fick ingen bra bild haha


» Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en finfin onsdag! ^^

» josefin

Hoppas du har haft en bra onsdag! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: