Skateboard

Sitter här och äter choklad och latar mig efter en sjukt jobbig dag haha. 

Mötte Amanda sedan så gick vi till Stadium och köpte en varsin skateboard! Skrev ju för ett tag sedan att vi skulle börja och nu har vi gjort det haha. Efter att vi hade köpt dom så gick vi till parkeringshuset i stan och åkte där ett bra tag. Vi vet dock inte hur man får fart eller bromsar. Lyckades även sträcka nacken klantig som jag är. 

Efter typ en timme så gick vi mot mitt place = ca 6 km. Hennes papi plockade upp henne vi skolan, när jag kom hem dog jag i soffan och åt nudlar. Kommer inte kunna gå imorgon. Men kul var det. 





» Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en toppen start på den nya veckan! :D

» ~ L I N N ~

Härligt!

Jo min har varit helt okej :D

Har du gjort då?

» ~ L I N N ~

Härligt !

Jo min har varit awesome :D

Har du gjort då?

» ♫ Felicia ♫

Hoppas du har haft och kommer ha en grym måndag finis! :D

» ♫ Felicia ♫

tack! :) jättefina bilder btw!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: