Sunshine

Älskar vädret just nu! Idag när jag kom hem ifrån skolan så satte jag mig ute och fransade (?) mina ena shorts. Nu ska jag bara förstöra dom lite och kanske sätta fast nitar sedan är dom klara. Fick en kommentar på instagram av nån söt liten tysk som älskade mig för att jag var så snäll och tipsade henne om dip dye haha, blev iallafall asglad. 

Klockan åtta ska jag gå en promenad med syster! Och då kanske jag kan somna innan 12 också. Måste börja röra på mig igen! 

Och den där dip dyevideon kommer, jag var klar inatt vid halv 1, skulle lägga in den på videofy me, orkade inte sen testade jag imorse då stog det att den inte hittade klippen så jag måste börja om! 


POK





» Vilma

Hej, allt bra?^^



Kommentera gärna min nya header och skriv vad du tycker... alla åsikter uppskattas♥ :) SKULLE BLI SUPER GLAD! (:

» Vilma

Sv: Jag mår bra, vad gör du? :)

» Vilma

Sv: Tack förresten! :)

» Carro - en emo/scene bloggerska

Hoppas du haft en finfin dag :)

Du missar väl inte Veckans Blogg där du har chansen att synas för mina hundratals läsare?

http://quiethell.myshowroom.se/veckans-blogg/

Kramisar Carro

» Anonym

Hej är allt bra:)?

» Elin - Designar bloggar

Hej! Jag säljer designer & lottar även ut ibland! Hör av dig om du är intresserad! :)

kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: