Water marble

Har nyss testat gjort water marble igen, testade för ett tag sedan men lyckades inte. Förra veckan så skrev en till mig på instagram att man skulle koka vattnet och nu funkade det! Blev dock as fult så jag lägger inte upp någon bild på det, utan gör det den dagen då jag blir nöjd haha!

Ska snart sova, har en mattelektion imorgon bara, ingen svenska och jag är klar på foto! Sedan är jag ledig på fredag eftersom att jag är klar med allt i skolan och vi har ingen idrott. Chill linje eller. 


POK



Till er som inte vet vad water marble är!


» Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en toppen torsdag! :D

» martinam

VINN VALFRITT SMYCKE FRÅN TRENDYSTUFF!

http://martinaolsson.myshowroom.se/15635/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-trendystuff/

» Malin P Larsson

Hej. fin blogg. Har du haft en bra vecka än så länge? :)

» Vilma

Sv: Okej :) Allt bra idag? ^^

» Vilma

SV: Jadå, vad gör du? :)

» Kajsa

Coola naglar! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: