Klantig

Glömde laddaren till datorn igår när jag åkte till skolan hemma. Laddade lite på skolan sedan åkte jag hem till mamma och laddaren var hos pappa. Så vid 10 på kvällen dog datorn. Så jag kollade på svampbob igår och gjorde en sak som jag fortfarande vill ha hemligt, fast om ni kollar min instagram kankse ni kan klura ut vad det är! (sarywenner). Somnade halv 12 och vaknade halv 12. Bakade cakeballs sedan så åkte vi till pappa och hämtade laddaren och lite andra saker sen till stan och hyrde film. När vi var hemma så köpte mamma pizza, bor ju typ granne med en pizzeria haha. Såg på film och åt pizza i skitvädret. Nu sitter jag här vid datorn igen, skönt haha är beroende. 
 
POK
 



» Jasmin - The dream of being famous!

Riktigt fin blogg! Vad har du för planer denna söndag? :)
-
Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg, annars kommer jag aldrig kunna se svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

» Jasmin - The dream of being famous!

Riktigt fin blogg! Vad har du för planer denna söndag? :)
-
Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg, annars kommer jag aldrig kunna se svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

» Johan

Just det där med att glömma laddaren till datorn är ju en riktigt jobbig sak, samma sak som att inte ha med laddaren till iPhonen eller ipaden, blir sjukt drygt när batteriet då dör! :(

Hoppas kvällen var trevlig iaf :)!

Svar: Sant! Har alltid med mig laddaren och just den dagen glömde jag den ahha.
Ja det var den :)
Sara None

» AddieHero

Tjaaa!
Tänkte bara tipsa om en tävling jag precis startat. Lottar ut ett set med sminkborstar, och det är jätteenkelt att vara med. Kolla in!

http://addiehero.blogg.se/2012/september/tavling.html

Kram Addie!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: