Monday

Vaknade imorse vid 6 av att emma var irreterande, somnade om vid 8 och klev upp igen klockan 9. Fixade mig sedan så åkte jag till stan för att möta amanda. Var 2 timmar kvar tills vi började så vi gick till foto för att hon skulle fota mig. Var där sedan så hade vi en lektion där vi skulle gå runt och kolla på träd! Gick till ica och köpte godaste salladen och hade en chill fotolektion, eller ja vi åt och snackade med en lärare. När vi gick till bussen så började det att hagla, inte så roligt. Kom hem och gjorde lite på historian, ska kolla 3 kanaler på tvtablån varje dag i en vecka. 
 
Nu ska jag sparka ut emma ur rummet sedan sova, inte fått nån sömn alls på 2 nätter nu pga henne.
 
POK
 

Haha hittade fulaste rocken, och ye bjuder på mig själv!


» Tanja Andersson

Om du är intresserad och inte är så känslig så kan du läsa mitt inlägg om min historia med ätstörningar. Om det inte intresserar dej så kan du ta bort kommentaren om du vill det. :) Ha det bra :)

» Elionia

fin blogg du har :)

Svar: Tack :)
Sara None

» Alice - bilderbyalice

fin bild!

Svar: Haha tack!
Sara None

» Sophie "autophoto"

Vad tycker du om bilden jag redigerat? :)
Direkt länk:
http://autophoto.blogg.se/2012/september/la-bilden-over-en-annan.html#comment

Svar: Nice!
Sara None

» Ellen. EN HELT NY, UNDERBAR SKÖNHETS- OCH MYCKET ANNAT BLOGG.

hihi, kul bild :-D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: