Skull

Yo! Idag har jag väll mest chillat, datorn dog igår nån gång på kvällen. Satt vid min minidator som även är en pc, hatar pc! Aldrig mer. Aja gjorde en sån där döskalletröja, som är typ överallt på tumblr och we<3it. Blev väll sådär, hade kanske fel sorts tröja. Såg Dagboken sedan somnade jag. 
 
Hämtade laddaren hos pappa och fotade lite förut, kom hem och åt. Har äntligen börjat se true blood säsong 4. Fast ja jag är bara på avsnitt 2. 
 
Börjar 12 imorgon så jag får lite sovmorgon, har en engelskauppgift att göra men får väll se om jag orkar göra den imorgon på morgonen eller om jag gör den när jag kommer hem. 
 
POK
 

Var en sån jag gjorde, fast hade en svart tröja. Ska göra en vit med så fotar när jag e klar!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: