Skulle publiceras igår

Hello, skola från halv nio till fyra idag. Efter skolan så hämtade mamma mig, åkte till birsta och köpte en massa mat! Sen hem, fixade min andra macbook eftersom att jag skulle sälja den! Har ingen användning av den så det var väll bäst så haha. Gick ner och träffade hon som skulle köpa den. Duschade och nu ligger jag i säongen och äter nötter! Gav med min laddare så nu har jag ingen, eller jo den hos pappa men tänkte inte på att ta med den. 
 
Såg även första Gleeavsnittet på säsong 4 idag, äntligen är det tillbaka! Kommer dock inte bli som förut, om inte alla börjar i gleeclub igen. Tyckte väll att avsnittet var helt okej! 
 
Imorgon måste jag ut och fota om det blir bra väder, hoppas att jag får med mig mamma med haha hatat att vara ute ensam!
 
POK


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: