Sunday

Inatt så var jag vaken till halv 5 pga att min syster hade en kompis här som satt vid datorn i samma rum som mig. Vaknade vid ett kanske och har inte gjort så mycket sen dess. 
 
Imorgon är det skola igen, börjar 12 men ska åka lite tidigare för att fixa amandas sidecut. Tänkte även börja med vbloggar, så har ni något ni vill se eller veta så kommentera! 
 
POK
 



» ∞Ellen Warsén

Hey! Haft en bra helg? ^^

Svar: Japp, du då?
Sara None

» isacson

hej!
skulle vara jätte roligt om du ville kika in på min bloppis jag har uppe!
säljer allt från oanvända lacoste & fred perry pikéer
till shorts & klänningar
ha en bra dag :)
kramar!

(ledsen om du inte vill ha dessa kommentarer)

» Tanja Andersson

Skulle du kunna ge mej något bra filmtips? Uttråkad som satan och kommer inte på någon film :)

Svar: Har du sett LOL? Den är bra :) Och kyle är snygg!
Sara None

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: