Ye

Igår så var det först en typ föreläsning om hard rain, fattade inte ett skit! Chillade lite sedan var det film, världens tråkigaste lektion vill byta men vi får se hur det blir med det. Blev hämtad av mamma sedan så åkte vi till birsta och kom hem vid 9 nån gång. Gjorde mat och sedan tonade jag håret, tog på mig onepicen och kollade på glee. Var helt död klockan tolv så somnade med onepicen på mig haha. 
 
Idag har jag bara chillat. Har gjort engelskan, sett true blood och ian, lucy och julians ustream som jag missade. Ska snart äta lite tacos och chilla, känner mig trött och halvsjuk så hoppas att det försvinner.
 
Juste mitt hår är sjukt mörkt och slitet så vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske låter det vara och göra ombre? Är sjukt sugen men kul om håret går av eller något.
 
POK
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: